مراحل اتصال و ارسال فاکتور ها به پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان
برای استفاده از ماژول مودیان در همراه سیستم انجام موارد زیر الزامی است:
1. دریافت شناسه یکتای حافظه مالیاتی
وارد درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir شوید و بر روی گزینه “ورود به کارپوشه” کلیک کنید. پرونده‌ مالیاتی که می‌خواهید برای آن شناسه یکتا حافظه مالیاتی دریافت کنید را انتخاب کنید.
2. دریافت گواهی امضا الکترونیکی
مراجعه به سایت GICA.IR ( مرکز صدور گواهینامه الکترونیکی )
3. استخراج کلید عمومی امضا دیجیتال
4. دریافت شناسه کالا و خدمات
از سایت https://stuffid.tax.gov.ir/

5. ارائه شناسه ملی شخصیت حقوقی به همراه سیستم

بعد از انجام موراد فوق می توانید وارد پنل کاربری خود در همراه سیستم بشوید و از مسیر زیر وارد ماژول مودیان شده و نسبت به ارسال فاکتورهای منتخب خود به سامانه مودیان مالیاتی اقدام نمایید
6. ثبت فاکتور های فروش در قسمت انبارداری و فروش
7. ارسال صورتحساب ها تا یک ماه پس از ثبت فاکتور

در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید از دو طریق زیر می توانید درخواست پشتیبانی نمایید:

الف – طرح پرسش به صورت پیام در انتهای همین پست

ب- ثبت پرسش در سامانه تیکت همراه سیستم (مخصوص مشتریان همراه سیستم)